Гарантія

Однією з важливих складових роботи нашого інтернет-магазину є те, що ми продаємо лише сертифіковані товари з гарантією фірм-виробників.


Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно заповнений гарантійний талон, в якому вказані модель та серійний номер, дата продажу та печатка магазину;

  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);

  • повна комплектація товару;

Звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності дефектів (подряпин, тріщин і т.д.) та комплектацію. Після того, як товар було доставлено кур'єром, претензії з питань пошкодження чи несправності не приймаються. Перевіряйте товар завчасно!


Гарантійне обслуговування в сервісних центрах не проводиться, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон;

  • товар має механічні пошкодження;

  • порушені заводські пломби;

  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;

  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру;

  • використовувалися неоригінальні комплектуючі.


Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти в документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.


Повернення товару (впродовж 14 днів з моменту покупки), необхідні документи: 

  • документ, що підтверджує покупку (касовий чек / акт приймання-передачі / видаткова накладна);

  • гарантійний талон Документ, що засвідчує особу;

  • ідентифікаційний податковий код (ІПН);

  • банківську карту або актуальні реквізити карткового рахунку (в разі оплати покупки банківською карткою).

Згідно Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню потрібно перевірити відсутність Вашого товару в даному переліку. Повернути товар можливо впродовж 14 днів з моменту покупки. 

Інформація згідно: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості Закон України «Про захист прав споживачів»